Thursday 30 June 2011

saya sedang mengikuti diploma kecantikan dan kesihatan,dan kenapa mereka diluar sana perlu mengikuti diploma yang sedang saya pelajari ini



        




sepanjang saya mengikuti kursus ini selama lebih 7bulan , minat terhadap kecantikan dan kesihatan telah mekar dalam diri saya . jadi di sini saya ingin mengajak rakan-rakan di luar sana mengikuti kursus ini kerana bagi saya program ini amat menarik di samping menjanjikan peluang pekerjaan yang luas .

kelebihan kursus diploma kecantikan dan kesihatan di GEOMATIKA COLLEGE :-
  • menyediakan banyak sukatan pembelajaran yang terbaru sejajar dengan kehendak pekerjaan
  • mempunyai pengiktirafan MALAYSIAN QUALIFICATION AGENCY  (MQA)
  • kemudahan belajar yang lengkap
  • tenaga pengajar yang professional
  • banyak aktiviti luar kampus dan latihan industri
  • boleh mendapatkan pinjaman PTPTN atau MARA
peluang pekerjaan dalam bidang ini :-
  • juru kecantikan
  • jurusolek
  • tenaga pengajar
  • customer service
  • make up artis
  • bussinessman / woman
  • consultant
  • usahawan produk kecantikan
jadi saya berharap agar lebih ramai orang berminat untuk menyertai kursus ini di Geomatika College International kerana kelebihan-kelebihan yang telah saya nyatakan di atas tidak mungkin dapat dicari di kolej-kolej lain dan kursus ini amatlah menarik dan menjamin masa depan anda . =)



No comments:

Post a Comment

sila comment ya =)